GDPR комплаєнс для ІТ-компанй: юридичні аспекти
Публікації
14.03.2023 1116
GDPR комплаєнс для ІТ-компанй: юридичні аспекти
Для ІТ-компаній, які працюють у Європейському Союзі або пропонують товари та послуги громадянам ЄС, дотримання Загального регламенту захисту даних (GDPR) має важливе значення.
Дотримання норм має вирішальне значення для ефективного ведення будь-якого бізнесу. Це допомагає підприємцям вести справи в рамках закону та нормативних актів, встановлених органами державної влади чи місцевого самоврядування.
Саме дотримання (відповідність) законодавству і є сферою, яку охоплює комплаєнс.
У фокусі:
- Чому потрібен GDPR?
- Що таке персональні дані згідно з GDPR?
- Яка роль ІТ-компаній згідно з GDPR?
- Основні вимоги GDPR для ІТ-компаній
- Недотримання GDPR: наслідки
- Приклади недотримання норм GDRP
- Підготовка до комплаєнсу: три важливих кроки
- Підтримання комплаєнсу: три рекомендації
- Висновки
Читайте детальніше у матеріалі юриста EVERLEGAL для ЛІГА:ЗАКОН за посиланням.
Наш експерт: Ігор Смірнов