GDPR комплаєнс для ІТ-компанй: юридичні аспекти

Публікації
14.03.2023 1116

GDPR комплаєнс для ІТ-компанй: юридичні аспекти

Для ІТ-компаній, які працюють у Європейському Союзі або пропонують товари та послуги громадянам ЄС, дотримання Загального регламенту захисту даних (GDPR) має важливе значення.

Дотримання норм має вирішальне значення для ефективного ведення будь-якого бізнесу. Це допомагає підприємцям вести справи в рамках закону та нормативних актів, встановлених органами державної влади чи місцевого самоврядування.

Саме дотримання (відповідність) законодавству і є сферою, яку охоплює комплаєнс.

У фокусі:

  • Чому потрібен GDPR?
  • Що таке персональні дані згідно з GDPR?
  • Яка роль ІТ-компаній згідно з GDPR?
  • Основні вимоги GDPR для ІТ-компаній
  • Недотримання GDPR: наслідки
  • Приклади недотримання норм GDRP
  • Підготовка до комплаєнсу: три важливих кроки
  • Підтримання комплаєнсу: три рекомендації
  • Висновки

Читайте детальніше у матеріалі юриста EVERLEGAL для ЛІГА:ЗАКОН за посиланням.

Наш експерт: Ігор Смірнов

Посилання: FacebookLinkedInвeбсайтTelegram

Долучайтесь до EVERLEGAL NewsBox, щоб отримувати актуальні юридичні інсайти щомісяця

We solve your legal issues
However complex they are
Wherever they occur
Whenever you need us