Онлайн конференція: маркетинг юридичних послуг у нових умовах

Заходи
09.04.2020 892

Цього тижня у випуску "Stау at home з Юридичною газетою" говорили про маркетинг юридичних послуг у нових умовах.

Яку маркетингову стратегію обрати на час карантину? Що робити з бюджетами на маркетинг? Яка комунікація з клієнтом буде найбільш вдалою? та інші важливі питання.

Своєю думкою з колегами по ринку поділився партнер EVERLEGAL Андрій Оленюк:

«Я не думаю, що в юридичному маркетингу є криза. Теоретично криза може виникнути, якщо на ринку перестануть продаватися юридичні послуги. Поки вони продаються, їх будуть рекламувати, і попит на юридичний маркетинг буде».

«Подумайте, де наша економіка буде через 2-3 роки, і, відштовхуючись від цього, побудуйте довгострокові маркетингові стратегії».


Повне відео онлайн-конференції ви можете переглянути за посиланням.

 

Долучайтесь до EVERLEGAL NewsBox, щоб отримувати актуальні юридичні інсайти щомісяця

We solve your legal issues
However complex they are
Wherever they occur
Whenever you need us