Онлайн конференція: маркетинг юридичних послуг у нових умовах
Цього тижня у випуску "Stау at home з Юридичною газетою" говорили про маркетинг юридичних послуг у нових умовах.
Яку маркетингову стратегію обрати на час карантину? Що робити з бюджетами на маркетинг? Яка комунікація з клієнтом буде найбільш вдалою? та інші важливі питання.
Своєю думкою з колегами по ринку поділився партнер EVERLEGAL Андрій Оленюк:
«Я не думаю, що в юридичному маркетингу є криза. Теоретично криза може виникнути, якщо на ринку перестануть продаватися юридичні послуги. Поки вони продаються, їх будуть рекламувати, і попит на юридичний маркетинг буде».
«Подумайте, де наша економіка буде через 2-3 роки, і, відштовхуючись від цього, побудуйте довгострокові маркетингові стратегії».
Повне відео онлайн-конференції ви можете переглянути за посиланням.