Який радник необхідний клієнту: реалії 2020

Як у теперішніх умовах юридичному раднику продовжувати бути корисним клієнту та виробляти якісний юридичний продукт? Своєю думкою щодо цього питання поділився юрист, адвокат EVERLEGAL, Ігор Караваєв

Читайте коментар нижче або ж на сайті профільного видання "Юридична Газета" за посиланням.

 

 

 

Орієнтуватися в наш час, сповнений суспільними викликами, стає дедалі важче. Адже ламаються опори, які раніше були основними. Як за таких обставин бути корисним клієнту, як продовжувати виробляти якісний юридичний продукт? В умовах неминучої рецесії економіки, спричиненої світовою пандемією COVID-19, юридичний радник має стати тим месією, який точково визначатиме найвразливіші місця та пропонуватиме єдино правильні рішення, оскільки він не має права на помилку. На мою думку, такий фахівець повинен знехтувати своєю універсальністю та зосередитися на певній спеціалізації, паралельно заглиблюючись у всі її тонкощі.

До того ж у поточному 2020 р. конкурентоздатними вважатимуться ті юридичні радники, які синергійно поєднуватимуть в собі щонайменше дві ролі: радник-кризовий менеджер та радник-психолог. Як кризовому менеджеру раднику доведеться приймати миттєві високовартісні рішення в умовах дефіциту часу, проявляти гнучкість та вміння виходити за межі шаблонів. У ролі психолога потрібно буде вирішувати супутні конфлікти, налагоджувати контакти, допомагати досягати компромісу, інколи ставати розрадою для клієнта, якого накрило лавиною негараздів.

Рух вперед, висока кваліфікація та її постійне підвищення, позитивне мислення, віра в результат та вміння радіти навіть найменшим успіхам — з таким «кейсом» юридичний радник повинен прийти до клієнта.

 

Долучайтесь до EVERLEGAL NewsBox, щоб отримувати актуальні юридичні інсайти щомісяця

We solve your legal issues
However complex they are
Wherever they occur
Whenever you need us